Wednesday, November 13, 2019

Jalan Jalan Singapore

Welcome to Singapore.

Hampir 10 tahun baru aku jejak kan kaki ke Singapore. 1st time aku pergi Kota Singa masa tahun-kedua aku zaman universiti.
Lepas tu, kami ada gak la plan reramai nak pergi lagi sekali.. alih alih tingal kenangan jela plann tu.
Tambah tambah lepas semua dah habis belajar dan berkhawin lagi la masing masing bizi.

Dan kali kedua aku pergi nie bukan dengan geng belajar tapi pergi dengan geng office.
Kami pergi bertiga ja.Masing2 pun selepas 5-10tahun baru jejak kaki lagi sekali.

Tujuan kami pergi ke Singapore nie sebab salah sorang dari kami nak try main LUGE kat kota sentosa, try makan sup tulang merah, bagi aku onz ja semua😁😁.
Kami jejak kaki ke The Garden By the Bay dan paling yg nak sangat sebenarnya nak jejak kaki ke Changi Aiport. hahahaha

Dok berangan la nak try segala kecanggihan yang diheboh hebohkan tu.
Maka gerak la kami pergi bertiga dengan flight Sc

No comments:

Post a Comment

Jalan Jalan Singapore

Welcome to Singapore. Hampir 10 tahun baru aku jejak kan kaki ke Singapore. 1st time aku pergi Kota Singa masa tahun-kedua aku zaman unive...